Friday, January 8, 2010




secara tetiba,teringat kat avril lavigne....dulu masa aku umur 12 taun hingga 16 taun sangat minat kat artis nie sampai macam2 kenangan berlaku...abis je PMR aku terus 'searching' semua pasal avil..semasa dia baby hingga la kahwin..erm,3 bulan aku ambik tau mcm2 pasal avril..ape dia suka,hobby,cita2,dan byk lagi la....

haha..aku abis kan RM240 cash beli cd lagu album dia...lets go,under my skin dan da best damn thing....tgk dia wat live and sebelum dia famous aku tgk dia nyayi lagu rap,jogek ngan uncle dia,mase kecik umur 7 taun u chrismas kat school performance,dia main hoki wakil sekolah semasa sekolah rendah,jalan ngan kawan,pakai cermin mata sambil baca buku,suka makan pizza sampai BuRT kuat giler,lupa nak berus gigi semasa wat live dan macam lagi la...malas nk cerita....aku nie mmg stalker weird and freak...haha..sampai fiona pon jadi mangsa....lol...then dia kahwin aku da kurang minat kat dia..just dgr lagu je..apa2 berita dia sekarang nie aku da x ambik peduli..dgr gosip dia curang ngan deryk...2 je la..aku nie malas nk tulis tp akhir sekali artis nie mmg beri byk kenangan kat aku...farewell,avril lavigne......











1 comment:

  1. Dah macam imageboard le.. Page berat.. Bukan thumbnail lagi...

    ReplyDelete